- Unimind
- Блог
- Образование в Нидерландах
- Іноваційне навчання в Нідерландах. Problem-Based Learning в Університеті Маастрихта
Четвер, 29 липня 2021 16:39
Іноваційне навчання в Нідерландах. Problem-Based Learning в Університеті Маастрихта
Проблемо-орієнтоване навчання (PBL) - це відмінний від традиційного університетської освіти спосіб навчання. Студенти працюють в невеликих групах, беруть участь в практичних заняттях і відвідують менше лекцій. Під керівництвом наставника студенти об'єднуються з 10-15 своїми одногрупниками, щоб вирішувати реальні завдання.
PBL - це активний спосіб навчання, який дозволяє ефективно користуватися знаннями, підвищує мотивацію і спонукає розвивати навички, необхідні на ринку праці в 21 столітті. Дослідження підтверджують, що такий підхід:
- допомагає по-справжньому розібратися в предметі, а не тільки вивчити потрібний матеріал для іспиту
- вчить співпраці і ефективній взаємодії в невеликих командах
- тренує критичне мислення з метою вирішення завдання
- вчить самостійно вчитися, працюючи з різними джерелами інформації
- тренує навичку публічних виступів.
"Все більше університетів пропонують проблемно-орієнтоване навчання, але мені здається, що якість в Університеті Маастрихта вище. Під час навчання у мене іноді виникало відчуття, що я перебуваю в офісі на зустрічі з колегами, і нам дійсно потрібно приймати стратегічні рішення. Під час співбесіди мені було запропоновано вирішити один кейс, схожий з тим, який ми розбирали протягом програми. Так що я буквально зобов'язаний своєю роботою проблемно-орієнтованого навчання" (відгук студента Маастрихтського університету, який навчався на програмі Master in International and European Tax Law.
Problem-Based Learning в Маастрихтском университете
Принципи проблемо-орієнтованого навчання в Maastricht University
Навчальний підхід PBL заснований на чотирьох принципах: конструктивне навчання, навчання у відповідному контексті, колективне навчання і самостійне навчання.
Принципи PBL в Університеті Маастрихта. Конструктивне навчання
Навчання повинно бути активним процесом, в якому студенти отримують знання зі свого досвіду і взаємодії з навколишнім світом. В ході навчання студентів заохочують думати про те, що вони вже знають, і як можна об'єднувати нову інформацію з цими попередніми знаннями. Це допомагає по-справжньому зрозуміти предмет, сформувати обґрунтовану думку і отримати нові знання. А не просто завчити факти напам'ять. Студенти відзначають, що таким чином легше запам'ятовувати матеріал.
Принципи PBL в Маастрихтському університеті. Навчання у відповідному контексті
Студенти Університету Маастрихта працюють з актуальними кейсами, які мають значення в сучасному суспільстві - будь то симуляції з професійної практики, обговорювані теми в наукових спільнотах або інші проблеми, що вимагають академічного підходу. Зіткнувшись в реальному секторі з подібними ситуаціями, студенти зможуть здійснити ефективний перехід від теорії до практики.
Принципи PBL в Університеті Маастрихта. Колективне навчання
Студентам пропонується вчитися у інших і обговорювати свої результати, складності та відкриття один з одним. Обмінюючись думками з колегами і надаючи один одному зворотний зв'язок, студенти набагато краще розуміють предмет обговорення. Навчання - це не індивідуальний процес; це розподілена відповідальність між усіма учасниками групи.
Принципи PBL в Maastricht University. Самостійне навчання
Процес навчання в Maastricht University - це те, чим студент управляє самостійно, плануючи, відстежуючи і оцінюючи. Викладачі та тьютори готові допомогти, але очікується, що саме студент буде ініціювати питання і дискусію. По мірі проходження програми у студентів істотно поліпшуються навички самоорганізації і самонавчання. Багато хто відзначає, що саме це мотивує продовжувати вчитися і після закінчення вузу, реалізуючи концепцію life long learning.
Навчання в Нідерландах. Принципи PBL в Maastricht University на практиці
У Маастрихтському університеті сприймається PBL як система різних освітніх методів, заснована на чотирьох принципах, описаних вище.
На практиці PBL може приймати різні форми, наприклад:
- Проектно-орієнтоване навчання
- Система 7 кроків
- Навчання, засноване на дослідженнях.
Проектно-орієнтоване навчання в Маастрихтському університеті
Частина освіти побудована на проектно-орієнтованому навчанні (Project-Centred Learning, PCL). В PCL студент бере участь в одному проекті за семестр, в якому він застосовує отримані знання з різних дисциплін. Це дозволяє розвивати такі навички, такі як управління проектами, написання текстів, презентації та робота в команді.
В ході проекту студент проходить через такі етапи проекту як розуміння завдання, організація команди, збір відповідної літератури і даних, виконання завдання для отримання експериментальних результатів, обговорення результатів і самоаналіз того, наскільки цілі проекту досягнуті.
Викладачі дають зворотний зв'язок під час проміжних зустрічей по проекту, а тьютор проекту допомагає студенту та його проектній команді на всіх етапах.
Проекти засновані на реальних кейсах - будь то недавні дослідження або проблеми, озвучені компаніями і інститутами. В кінці кожного проекту студент разом зі своєю проектною командою створює функціональний продукт і представляє свої висновки однокурсникам та викладачами.
Система 7 кроків для вирішення завдання в Університеті Маастрихта
Система включає 7 етапів, які потрібно пройти групі з 10-15 студентів для ефективної командної роботи над вирішенням завдання. Етапи такі:
- Обговорити завдання і переконатися, що всі члени команди розуміють її суть.
- Визначити ключові питання, на які необхідно відповісти, щоб вирішити поставлене завдання.
- Провести мозковий штурм на предмет того, що група вже знає, і визначити можливі рішення задачі, виходячи з існуючих знань.
- Проаналізувати і структурувати результати мозкового штурму.
- Сформулювати цілі навчання для отримання знань, яких ще не вистачає для вирішення завдання.
- Займатися навчанням в різних форматах: самостійно, індивідуально або в невеликих групах. Читати статті або книги, виконувати практичні завдання або відвідувати лекції, щоб отримати необхідні знання.
- Обговорити отримані результати.
Перші п'ять кроків - це розробка плану для подальшого навчання. Після чого кожен студент працює індивідуально або в невеликих групах над «своєї» частиною проблеми. Отримані результати також обговорюються в групі за алгоритмом пп. 1-5.
Навчання на основі досліджень в Університеті Маастрихта
Беручи участь в дослідницькому проекті, студенти дізнаються про процес дослідження, методології дослідження і поширення результатів дослідження, а також отримують глибокі знання з предмету.
Проект починається з групових зустрічей, на яких студент вивчає предмет і методологію під керівництвом керівника. У міру просування проекту фокус зміщується в бік власних досліджень студента. Протягом всього процесу студенту надається можливість поділитися своїм досвідом з іншими студентами в проектній групі, обговорити прогрес дослідження і проблеми, які вже виникли. А також дати зворотний зв'язок колегам по проекту і отримати відгук по своїй роботі і подальші плани щодо проекту.
Керують проектами дослідники, які направляють і підтримують студентів, поки вони вивчаєте основну тему і розробляють власний дослідницький проект. В проектних групах зазвичай 5-12 учасників.
Maastricht University - це дослідницький університет Голландії, який вважається одним з інноваційних вишів Нідерландів. Університет належить до кращих ВНЗ світу, займаючи 121-е місце в загальносвітовому рейтингу The Times.
Отримати консультацію по навчанню в Нідерландах і вступу в Університет Маастрихта:
+38 097 797 35 79
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Unimind, 15 років досвіду в сфері освіти за кордоном
Read 536 times
Last modified on П'ятниця, 13 серпня 2021 10:59
Published in
Образование в Нидерландах
Tagged under
Related items
- Навчання у Нідерландах. Industrial Design Engineering у THUAS, Гаазькому університеті прикладних наук
- UniTalk Освіта у Нідерландах. Інтерв'ю зі студенткою Minerva Art Academy
- QuTech. Квантові технології в Delft University of Technology, TU Delft
- Навчання у Нідерландах. Затребувані професії у Голандії
- UniTalk Webster University Leiden. Навчання у американському університеті в Європі зі знижкою 50%
Блог. Виші Великобританії
- Навчання в Англії. Вступ 1-й курс престижного Університету Англії University of Birmingham без Foundation
- Навчання в Англії. Actuarial Science у лондонському університеті Queen Mary
- Як вступити до університету Великобританії на політологію. Програма IYO з міжнародних відносин в Університеті Ессекса
- UCAS Clearing. Як вступити до університету Великобританії
- UniTalk Russell Group - як вступити у топ-університети Великобританії із Kaplan Pathways
- Гарантоване стажування та отримання диплому юриста у Великобританії. Стипендії у The University of Law
- Університети Великобританії. Отримання диплому юриста у британському University of Essex
- Кар'єрні перспективи з дипломом юриста. Університети Англії з права
- Бізнес-школа Aston University: як стати підприємцем
- Як написати мотиваційний лист. Рекомендації від UCAS
- Університети Англії. Вивчення інженерних спеціальностей у University of Nottingham
- Університети Англії. Бізнес-освіта у бізнес-школі Bournemouth University